Aidonia, igen

Jag kan inte sluta tänka på Aidonia intervjun. Jag längtar verkligen tills hans album släpps i slutet av året. Som han påstår på intervjun iallafall. Har dock en känsla att den kommer bli lite sen och säkert komma i början av 2010 istället. Eftersom jag tycker det alltid blir försenat inom dancehall/reggae världen.Det som är bra med dancehall är att atisterna inte direkt ligger och suger på låtarna. Så man har säkert redan hört 90% av albumet när det släpps.

Jag gillar verkligen Aidonia, han ligger högt på listan och klättrar ständigt. Han har många låtar som är sjukt bra men en av mina personliga favoriter är "Pop i off" den låten har verkligen allt. Låten är så himla händelserik och passar verkligen perfekt till rytmen.
(Som jag inte tycks hittanågot namn på även fast jag har letat som bara den!)
Jag har lyssnat på den så många gånger men tycks inte tröttna. Vilket är ganska ovanligt när det gäller mig eftersom jag har en tendens att hypa en låt i en vecka innan jag glömmer bort den.

Lyssna och njut. 
Sjuuukt bra



Kommentarer
Postat av: Lars

Pop it off ligger på Shadow After Dark, en favoritrhytm från förra året, borde ha den på vinyl till och med

2009-04-24 @ 00:23:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0