Aidonia, min kille.

Aidonia, min stora kärlek! nej inte riktigt men han är så söt. Som en stor nallebjörn man bara vill ta hem och gosa med.
Han skulle bli en superbra pappa och en riktig mysgubbe trots det faktum att han är dancehall artist. Eller trots det fakum ska man nog inte säga. Eftersom jag tycker att de flesta dancehallartister om man bortser från Mavado och Ninjaman verkar vara en bunt mysiga gubbar som bara behöver bekräfta sig lite. Jag vet att dom alla är mjuka som glasyr bakom skalet.
Det är bland det bästa som finns att kolla på intervjuer med dancehallartister. Alla är så mjuka mot vad dom är på allt annat, d.v.s musik, bilder och live. Jag njuter av varje sekund.
Fast jag njuter mest efter 1 minut och 23 sekunder. Blaze it up! kakakakakaka.
Det var så jag föll för Aidonia.

aidonia freestyle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0