Bujus byxor

Jag roas alltid av reggaevärldens klädsmak som inte är den bästa.
Buju är söt med whats up med byxorna?

Fast är det är trots allt rätt charmigt. Tänk om modet i Jamaica var helt galet snyggt!  kom just på mig själv att försöka säga det som om det var något dåligt, vilket det vid mer tanke inte skulle varit. Fan va snygga alla hade vart! Fast det skulle vara mycket mindre skratt i livet. Jag skulle beskriva den Jamaicanska stilen som något man kan köpa på en marknad i Turkiet fast mycket dyrare. Byxor med Dolce & Gabbana skriver över ett par med mening utslitna jeans.
Äh nu ska jag sluta klaga, jag gillar det ju!





Idag har jag bland annat tränat fast jag har också lyssnat igenom Buju Bantons nya skiva Rasta got soul som släpptes ganska nyss.  Jag gillade den. 

Kommentarer
Postat av: Lars

Agree, det är lite hatkärlek över deras kläder.

Imorgon ska jag lyssna igenom Buju´s nya

2009-04-20 @ 00:54:54
Postat av: Amanda

Det är det, finns ingen som lyckas ha snygga kläder. Stackars Jamaica

2009-04-20 @ 23:06:15
URL: http://amandand.blogg.se/
Postat av: Mirja

Gillar bilden mycket!

2009-05-07 @ 17:04:11
URL: http://plums.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0