Dejtingspelet

Jag vet att tjejer tänker på det, men gör killar det? Detta eviga dejtingspel. Det finns en riktig hatkärlek runt om det.
"Jag skriver längre än han, fast han skrev ju först, fast jag skrev två gånger på rad"  Vem tar ledning?
Jag tvivlar på att killar tänker på det som tjejer gör. Min kompis berätta just att hon hade stavat fel med flit för få det att verka som att hon inte brydde sig så mycket. Men spelar det verkligen roll? Om killar inte tänker på det varför ska då tjejer göra det. Fast vem är jag och säga till om egentligen, jag analyserar jämt sjukt mycket innan jag skriver, smsar, ringer eller pratar. Man är ju aldrig sig själv när man dejtar.

Kommentarer
Postat av: Pousette

Om du vill ha svar från en EXPERT på killar, kan jag svara, helt definitivt att... det är helt olika från person till person. Tråkigt svar. Jag kan tänka grymt mycket på sånt där, inte bara när man "dejtar"; andra har nog aldrig funderat på det. Jag är helt säker på de här beräkningarna - har forskat i ämnet i en så där... fjorton år, någonting?

2009-04-17 @ 14:00:37
URL: http://fredrikpousette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0