Fortfarande nykter

Igår så blev jag ju påmind om att jag faktiskt hade denna ännu ouppdaterade fylleblogg.
Har glömt bort det varenda fylla, eftersom jag har vart just full. Men jag lovar att det ska bli skärpning. Imorgon ska jag ut och jag ska knyta ett litet snöre runt ingret för att komma ihåg detta.

Måste få se resultatet av denna helt underbara idé. Jag tänkte dock lägga upp lite snygga sms som jag lyckasdes få iväg igår innan studentkickoffen. Som en aptitretare.

"Det var säkert denjnG ÄR VIS-. estämmer musiuken+. hur går det mwed ölNDET"


 "Jag är inte ´på harrys än men snart dANaRAR JAG NOG¨på borden, jag är freakin awesomesuper drunk det är nice. Själv då? jag skriver päå internet. yeah oh my god"

Vet ni vad som suger med att blogga? jo att det känns som jag sitter och snackar ut i tomma intet eftersom jag ändå har ingen som följer den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0