Jag är bitter.

Idag skulle jag egentligen ut och springa innan träningen men det orkade jag såklart inte. Jag fattar inte grejen, whats up med min självdisiplin? Kan man inte äta kosttillskott för att få en bättre.
Senare idag ska jag undervisa i jazz och disco. Och jag hatarhatarhatar min showjazzkoreografi, den är grymt ful och jag vet inte vad jag ska göra. Allt är Ylvas fel, jag skyller på henne. Om jag bara hade haft tid att planera mina lektion och inte hade behövt rycka in i sista minuten och inproveresat ihop varje lektion för att hon var sjuk och skulle göra andra saker så hade jag haft en bra dans. Inte den skitkorografin jag har nu. Funderar på att byta, kan man göra det tre gånger innan uppvisningen?
Jag hatar musiken också, jag orkar inte schlager och radiohits, det är inte riktigt min grej.




Idag är jag bitter fast Bitty McLean räddar mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0