Lite dubstep

Den här helgen har vart en bra heg (det är en anledning till varför jag inte har uppdaterat). Eller det har vart lagomt jobbigt eftersom jag och Maria skulle köpa flygbiljetter till Tyskland inför summerjam festivalen. Då flygsidan bestämde sig för att strejka denna helg.. Jag hade peppat så mycket inför att ha det beställt men nu får man väl vänta lite till. Hoppas den inte håller på allt för länge bara.

Förövrigt har jag alltid gillat dubstep men aldrig riktigt kollat vad som finns förutom Benga och Burial typ. Men för någon månad sen upptäckte jag Kind Soly som gör galet bra dubstep.
King Soly - Tamil dub är en så bra låt att det är insane! Man har många roliga minnen till den i alla fall..
Så som vanligt langar jag låtar på youtube, lyssna och njut!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0