Min dag

Igår var jag och kollade på min kompis Tom på arenan, han var bra. Fast egentligen hade jag inte förväntat mig något annat. Jag skulle vilja gått på Klubb Ohm också fast jag hade varken råd eller någon större lust. Fanns några/någon person som jag tänker undvika till fulla denna månad, och hela livet också för den delen. Ibland önskar jag att alla bara kunde låta mig vara och fatta vinken.  Men ikväll ska jag kanske ut, jag ska dricka vin iallafall så vi får alla hoppas på ett vackert inlägg mot natten.


Jag har just tankat hela Sky Daggering rytmen och ville bara tipsa om den, har aldrig lagt ner så mycket tid på någon annan låt än Aidonia - 100 stab på den rytmen. Men jag vill verkligen tipsa om den, jag tycker alla låtar på den är väldigt värda att lyssna på. 
Jag tycker fortfarande att Aidonia mördar på den rytmen men Lickkle Joe - Watch me är också sjukt bra. Även fast han har lite för ljus röst för mig.  Den ligger sist på mixen som jag slänger upp nu.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0