Min låt

Vybz Kartel ft. Spice -  Rompin shop

Det är min låt, det är den jag har lyssnat på lite för ofta. Har alltid lyssnat på youtube, har också försökt fått tag på den ett längre tag. (Jag erkänner att jag faktiskt inte har varit superengegerad) Fast nu är den äntligen i mina händer.
I början av december var det verkligen min låt, lite dissad, lite ledsen och mycket Vybz Kartel.
Det är något i råheten som får mig att ta allting bättre. Jag gillar det verkligen, slacknessdancehall är min grej. Har alltid vart, kommer alltid att vara.

;





Den 19 maj spelar Mavado i sthlm. Dit ska jag.

Kommentarer
Postat av: Lina

Var kan man få tag i den nånstans?

2009-05-29 @ 18:14:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0