Jag langar livsstatus.

Idag har vart en helt okej dag. Jag kanske ska söka en skola i Danmark. Fast även om jag kommer inte kan jag inte gå.. 70 000 kronor för ett år är way over my league! Ibland verkar det som alla har världen fertaste sparkonton utom jag. Livet vore lite enklare om jag hade ett sparkonto med sisådär 200 000 kronor på så man kunde söka en schysst skola, skaffa bostad och komma igång. Men det har jag ju inte.. det är alltid så att jag har kämpat hårt för det jag velat haft i mitt liv, lätt tre gånger hårdare än någon annan människa i ett iland.

Folk bukar undra vart jag får min självdisiplin ifrån (känner att  hur dubbelmoralen strålar när jag tidigare nämner min dåliga självdisiplin). Jag tycker den är dålig. Andra folk brukar kommentera hur bra den är, att jag lär mig saker på en dag ungefär. Men det är så jag har varit, vart skulle jag vart i livet utan den? Varför ska man sega på saker när man kan lära sig dom snabbt. Det är väl snällt när alla tjatar om att jag är vig på dansen fast jag är bara normal vig för en dansare, det är inte som att jag har haft turen att blivit vig.
 Jag sitter där och stretchar tills jag känner mig svimfärgdig av smärtan, jag har kämpat för varje cm i split och spagat!


Annars tänkte jag bar tipsa om en schysst artist som heter Eloquent. Jag har inte hört så jättemycket av han, kanske 8 låtar. Men jag tycker han är väldigt bra och han har den basiga, mörka rösten som jag älskar!
Tyvärr så hängde han sig efter han hade skjutit sin flickvän någon gång under 2008. Väldigt tråkigt då han är/var väldigt bra. Jag langar youtube, lyssna och njut!








En bra undring är varför Runthrough stavas så sjukt krångligt, det disskuterade jag och Simon idag. Det borde stavas Runfro, mycket enklare och det låter ju likandant.

Kommentarer
Postat av: Lars

Through och fro uttalas väl inte likadant? Så fick inte jag lära mig under mina år med engelska i alla fall.

Eloquent är fet dock, kom ihåg vem som tipsade dig!

2009-04-23 @ 02:15:33
Postat av: Lars

Through och fro uttalas väl inte likadant? Så fick inte jag lära mig under mina studierår i alla fall.

För övrigt så är Eloquent sjukt fet, kom ihåg vem som tipsade dig!

2009-04-23 @ 02:17:30
Postat av: Amanda

Sluta spamma min blogg! Det låter typ likadant. Jag kan säga det får dig någon gång så ska du allt få höra. Jag kommer aldrig glömma!

2009-04-23 @ 23:48:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0