Aidonia, min kille.

Jag är så jävla  besviken på mig själv! Kollade på papas kappsäck klipp på youtube idag från avsnittet då han var på Jamaica, eftersom jag ville se intervjun med Cecile. (Såg avsnittet då det gick på tv också)
och där  mitt i alltihop ser jag ett klipp med  Aidonia, från det avsnittet! Och jag kommer att jag kommer ihåg det, jag tänkte något i stil med; skön kille. Inget mer! Jag kunde ha gjort vad som helst, laddat hem lite, kollat på youtube men jag gjorde inget. Vilket retard jag är.
Jag upptäckte inte Aidonia förens under sommaren 08 och jag kunde upptäckt det mycket tidigare.
Vad har jag hållt på med?! jag trodde högre om mig själv.


Jag är dock fortfarande kär i Aidonia.

Blaze it up! kakakakakaka!





Saker som underhåller mig på olika sätt.
  • Killen som säger boom boom boom får säkert spö sen, man tar inte över sådär!
  • Boom boom boom har ljusblå dress, inte okej
  • Aidonia blir nog lite arg på han
  • Efter 0:45, Aidonias blick = Priceless
  • Aidonias skratt, som är gulligast i världen
  • Han pratar sjukt snabbt
  • Vid 1:24 hans blick när hunden börjar skälla. Uppenbarligen hatar han hunden
  • Och att han såklart sitter på en motorcykel, hah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0