Värst vad jag hade att säga då.

Idag har jag haft en väldigt bra dag! Jag klev upp klockan sju och var superpigg sen åkte jag till skolan till 09:40 och tränade till våran slutprokution till klockan kvar över tre, då åkte jag hem. Åt mat, plugade, chillade lite innan nästa träning som börjar klockan sex som är ett dubbeltpass för mig eftersom jag både har egen klass och undervisar.
Det har inte hänt så mycket men jag är glad, det är sol.
Jag har upptäckt Bitty McLean som jag inte vet varför har undgått mig! Det bästa reggae/lovers rock jag har hört på länge. Åh det är så mysigt i det här vårvädret!

Sen har jag hunnit gått igenom Godd life rytmen också. Som var bra! Sizzla levererar sjukt bra på den! Känner mig alltid så löjlig när jag håller på såhär men det känns som Mavado har tappat mycket sen 09 började, det kanske bara är jag som känner så men han har ju knappt någon text i sina låtar, till exempel "So special"  den går ju rätt lika hela tiden, det är liksom okej med en sån låt fast . Men när jag hörde "High under" på good life vart jag besviken, jag förväntar mig mer av han även om jag aldrig har varit ett renodlat Mavado fan.  Är det sedan han sprang ut från scenen under sting kanske? Jag vet inte. Han kanske har aldrig vart någon riktig textspottare som t. ex kartel men jag minns han bättre än såhär.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0