Eloge till puma reklamer!

Satt och rotade igenom en av mina favoriter Elin Snälls bilddagbok och letade efter vart man kunde hitta dom underbara reklamerna från puma, ibland kan det ju vara kul att se Elephant man springa och Usain Bolt sjunga!
Jag slänger upp dom här.
Och för varje dag som går gillar jag Elephant man mer och mer och ska därför också lägga upp en klassiker med min lilla stjärna. 
Good to go!





"Greetings lion I am the genie of the lamp and you get one wish"

"Eeeh
Mmmm"






Elephant man - Gangsta rock
Inte bara en av världens skönaste låtar utan också en av de skönaste videorna också!



Jag vill också passa på att ge big up till Elephant man som 99% av gångerna levererar sjukt bra låtar och inte bryr sig om big man thing sakerna som ständigt pågår mellan de andra flersta dancehallartister. Elephant man bryr sig mer om musiken och dansen. Skön kille! Big up!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0