Free Ninja man

Ninja man är en väldigt rolig dancehallartist om man frågar mig. Jag har inte hört  många låtar av ninja man kanske runt 10 tal snåret. Men ingen kan förneka att han är en fruktansvärt rolig clashartist, alla clasher jag har sett med han är han så rolig som man bara sitter och skrattar.  För det första är han så jävla dryg mot alla han clashar med han avbryter, skriker och verkar inte ens bry sig. Han är indeed en fucked up man. Man önskar ju att man kunde få se fler nya clasher med ninjaman men eftersom han mördade någon så kommer det nog inte hända. Han gjorde det någon gång i våras tror jag, lämnade in sig själv till polisen och sa att han hade mördat en man. Som var 20 år. Men still! alla mördar varandra i Jamaica vill vi se sådana clasher igen måste han släppas fri!
Ja egentligen är det väl konstigt att jag vill detta, men det kommer inte beröra mig. Så självisk som jag är.
Och för det andra, hur fan ser han ut? han ser så jävla sjuk ut varje gång. Vilken stil. Varje gång man ser en clash med Ninja man så blir man underhålld i alla fall. Den bästa är med Shabba Ranks på sting 1990 men den kan man tydligen inte lägga in på bloggen så det får bli någon annan rolig istället.

Ninja man är den sjuka killen i vitt som springer och stör i början samt blir knuffad av Capleton "No fockery tonite"
Orkar ni inte kolla på hela ska ni definitivt spola till 08:40 någon gång och kolla därifrån. Då Beenie blir arg på Ninja eftersom han har blivit avbryten ungefär hela clashen. Ninja man blir arg (?) sätter sig i ett hörn och surar innan han börjar dansa. En sjuk man indeed. Jag tror inte ens han förstår vad som händer..



Och snart är det Sting 2009 och jag har ingen koll, typ någon gång i dag eller imorgon får jag sätta mig ner och kolla igenom alla nya låtar och vilka som hatar vilka. Tydligen är Vybz och Mavado vänner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0