Amanda med flow (?)

Idag var jag på arbetsintervju i den stora staden. Jag fick jobbet, jag var faktiskt inte så glad att som jag trodde att jag skulle vara. Det kändes som jag bara fick tjänsten för att dom behövde folk. Fast ett jobb är ett jobb, speciellt en heltidsanställning. Jag fick ångest över boende och ekonimiska problem. Alltid denna ångest, right
Jag och Elin gick runt med på stan då Elin lämnade CV:n och jag var bitter av någon jävla anledning. 
Senare mötte vi upp Lasse som kom och lunchade med oss, det var trevligt. Det var år och dagar sen jag träffade Lasse. Under vår sena lunch som vi hade skjutit upp på p.g.a pengabrist kom Evelina. 
Jag berättade att jag hade fått jobb och behövde boende. Hon sa att hon skulle flytta ihop med sin kille i slutet av September och att jag antagligen kunde ta över hennes. Vilket är hur skönt som helst eftersom Evelinas lägenhet är väldigt fin. 
Jag kunde flytta in och bo med henne ungefär en månad innan så runt slutet av augusti alltså. Niceness!
Nu behövde jag bara fixa boende i två/tre veckor. Men såklart så tänkte jag ta itu med det senare, så vi spenderade några timmar i solen på trappan vid hötorget. Där mötte jag en gammal kompis och berättade att jag hade fått jobb och behövde boende en kortare tid, hon sa att hon hade ett rum i deras lägenhet. Jag tog hennes nummer och kände my flow. 
Senare kom Evelinas kompis Anna som jag berättade ungefär samma sak för, hon sa att hon hade ett rum på fredag. 
Varför detta flyt? Jag har aldrig flyt, är det verkligen ett nytt liv jag skapar? Amanda som har flyt. 
Jag tror jag skulle gillare, en brud som glider och säger "Det löser sig, det gör det alltid" För det verkar uppenbarligen som det gör det nu. 

Jag gillar att vara med Evelina, hon ger sig ifrån en så bra energi. 

Kommentarer
Postat av: Linda

Fan va härligt! Underbart när livet flyter på sådär. synd att du inte blir kvar på dansstudion då? vem ska ta dina grupper då da?



kram!!

2009-07-29 @ 17:39:33
URL: http://frokendansos.blogg.se/
Postat av: Linda

Fan va härligt! Underbart när livet flyter på sådär. synd att du inte blir kvar på dansstudion då? vem ska ta dina grupper då da?



kram!!

2009-07-29 @ 17:40:02
URL: http://frokendansos.blogspot.com
Postat av: crapy

vad äre för jobb? Kan du inte bara förklara vad det är för jobb du har fått. Vfr är det hemligt? :O

2009-08-02 @ 18:34:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0