Chino

Han kan vara den enda i hela dancehallvärlden som vet vad snygga solglasögon är. Han har flera snygga par + att han hade väldigt fräscha sneakers när jag såg honom på summerjam. Tyvärr så tog jag aldrig någon bild utan en hord filmer istället. Kanske borde lägga upp dom någonstans. Go Chino, bring fashion to Jamaica!



Förövrigt fick jag huvudvärk för jag såg hur mycket som hade släppts i juni/juli som jag inte har gått igenom. Det känns lite jobbigt men imorgon ska jag ägna större delen av dagen åt att lyssna som en galning. .. det vill säga om någon mot all förmodan ringer och vill göra något med mig. Jag tror inte ens någon gillar mig länge. Dancehall gillar mig


.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0