Toddla T

En väldigt vit kille vid namn Toddla T från Storbritannien gör dancehall. Det låter kanske inte så bra när man först hör talas om det, däremot låter det väldigt intressant. Jag hade sinnet halvt inställt på att grilla Toddla T när min kompis Elin först tipsade om honom, men absolut inte. Han var överaskande bra, men kom tipset ifrån? Elin är ju inte den med dålig musiksmak direkt. Jag gillar det och det är någon jag tänker hålla ögonen på är det lille Todd's dancehall.  
Nej nu ska jag skriva på Toddla T's myspace att det är dags att resa till Sverige, bye!


"Rice n peas n chicken is nice"

Lite ovant med en låt som handlar mat och inte om sex och vapen, men jag vänjer mig mer än gärna. Mer än gärna var lite överdrivet, jag kommer aldrig lämna min slacknessdancehall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0