Drömjobb och Squeeze her breasts

Idag gick jag upp klockan tio och ringde till ett jobb i Stockholm. Och nästa måndag klockan 09:00 ska jag på intervju! det känns skönt, nu ska man bara hitta boende också.
Jag har kommit till insikt med flera andra saker idag, bland annat att jag måste vara renare på vänster sida av kroppen eftersom 90% av min tid i duschen står jag så duschstrålen träffar vänster sida. Min andra insikt var att det är jag själv som ofta begränsar mig själv och mina möjligheter med negativa tankar. Jag är ofta väldigt positiv, eller mot andra. Inte mot mig själv, klyschigt nog. Jag tänker inte ens tjata hur jag håller på eftersom j 90% av världens befolkning känner exakt likadant.
Jag tänker också vara en bloggbög och lägga ut ställen jag skulle vilja jobba på (Som känns realtistiskt i nuläget, alltså inte koreograf till So you think you can dance eller något, haha)
  • Foot locker (världens snyggaste sneakers)
  • Skank (snygga kläder, bra musik och de verkar ha en schysst personal)
  • Din sko, eller annan skobutik
  • Någon cool skivaffär
  • American apparel, monki eller weekday (I den ordningen,  ett minus är att personalen verkar lite snobbig)
  • Danslärare på någon dansstudio i Stockholm
Övriga sysslor idag är att jag har ringt skatteverket och hade köplats 55 fast led ändå fram till slutet och i nuläget är en lapp påväg hem till mig om namnbyte. Eller ja, efternamnsbyte "Amanda Andersson Hagberg" Lite mindre mainstream. Sen har jag övningskört och skrikit för vi har tränat rondellkörning.
Egentligen vet jag inte ens varför jag berättar det här, det är inte så att mitt liv är så kul att folk vill läsa om det.

Jag slängde upp en mix på den förra veckan och nu kommer orginalet upp. Mavado - Neva belive yuh en låt som man både kan dansa och ligga till. Jag vet inte vad jag skulle vilja göra helst till den, eller jo det vet jag. Dansa ..jag tror närmare bestämt att sex är 99% uteslutet av mitt liv nu, fast det är rätt lugnt. It aint that great anyway  ..hrrmf.
Just ja, låten. Jag tycker helt klart att det är en av Mavados bästa låtar, efter Squeeze her breast som han nog aldrig kommer att slå. Men ärligt, vad slår en låt där refrängen går "Squeeze her breast dem like the trigga of my gun" Det är vad jag kallar straight up G!
Vilket får mig att undra varför jag inte har tipsat om denna nu när jag har hypat den i ungefär ett år. It's your lycky day, jag slänger upp båda!
Och av detta inlägg kan vi sammanfatta att herr. Mavado är en boob-man.

Mavado - Neva belive yuh
Gal a breast dem stiff, mek my pants front lift




Mavado - Squeeze her breast
It's a fuckin affair gal siddong pon mi cocky like chair, gal


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0