Dagsport


Inatt drömde jag om att jag lånade min mammas bil fast jag inte hade körkort, så jag köde småvägar istället. Så jag kunde undvika polisen. Efter ett tag så förvandlades den till min datastol, som jag reste på överallt.
Först åkte jag till jax för att gå till tandläkaren sen åkte jag vidare till min student. Som nu när jag tänker efter var en blandning av tandläkare och student. Väl där så var det någon som kom på mig med att jag pratade med mig själv i spegeln, vilket i stunden var oerhört pinsamt! Jag sa det till Maria och hon skrattade åt mig.
Efteråt åkte jag därifrån på min datastol som gick jättesnabbt, jag ramlade en gång men det kändes inte. Hela drömmen gick pretty much ut på att jag åkte runt på min datastol i razerfart.

Jag har sammanfattat kommit på att en timme om dagen med datorn räcker för mig.



Annars har jag kommit på hur dum i huvudet jag är, jag skapar så mycket problem för mig själv.  Eller vafan, jag vet inte vart jag ska börja. Det är ju inte som att det är värsta grejen, å andra sidan tänker jag inte dela med mig hela historien på bloggen.
Kortfattat, varför vill man ha folk som man egentligen inte vill ha innerst inne? Jag är dum i huvudet, ibland får jag för mig att jag vill ha en person. Så hypar jag det ett tag, sen när jag har fått det på något sätt. Typ bara en bekräftelse tillbaka från den person, ja då är det inte kul längre. Så tips, vill ni ha mig så kan ni dissa mig som fan i tre månader innan. För det är tydligen då jag vill ha någon. Jag har nog problem, fast det gör mig inte så mycket. Det kommer säkert göra det när jag är 40 år och ensam, fast nu är det rätt lugnt. Jag har ändå inte tid med kärlek.
Fjärilar i magen är för fittor.

En av mina favoritrytmer som jag hörde någon gång hösten 08 är Beast rytmen. Jag tycker de flesta låter som har släpps på hela den rytmen är helt underbart bra! Men att
Vybz Kartel - Kill dem all and done
Aidonia - Badman ah step
Black Ryno - Shot a buss

 inte helt förvånade de låtarna som jag tycker är bäst på Beastrytmen. De är ju trots allt de personerna jag tycker jag tjatar mest om i den här bloggen. Jag tänkte slänga upp hela mixen. Beauty ligger antagligen också på den eftersom de är en tvillingrytmer. Jag nämnde bara beast eftersom jag tycker att den är den bästa av de två. Även om Beauty inte är helt fel heller.

Här ligger beauty and the beast rytmen på en mix, lyssna och njut






Toppen
  • Silent river riddim
  • Beast riddim
  • Inspector riddim
  • After dark riddim
  • Backout riddim
Jag vet inte den exakta ordningen men som jag kommer på såhär på rak arm. Det är säkert någon som jag har glömt nu

Kommentarer
Postat av: Lars

Agree, Beast är sjukt fet, jag gillade den inte i början, sen hörde jag Kill Dem All And Done, helt sjukt fet låt!

2009-07-10 @ 16:24:46
URL: http://menlost.blogg.se/
Postat av: Amanda

Du borde lyssna oftare på mig!

2009-07-12 @ 22:06:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0