Jämförelsen som måste göras

Jag tänker inte sluta tjata om mina konspirationsteorier om Lisa Hypes kåta beteende mot Kartel. Jag tänker slänga upp en bild på Hype och Vybz samt. Vybz och Spice för att jämföra lite

Bild 1 Vybz Kartel och Lisas bild är lite mer sexuellt än vad man tror. Det finns en bildserie och egentligen är hon naken under och har Kartels skjorta på sig. Bara så att ni vet. Men kolla hur hon drar i hans slips och ser freakin kåtast ut i hela världen. Det ser ut som att det är Kartel som har kontrollen i den här sitationen och jag tror att han skulle få Lisa att göra i princip vad som helst. Hon lägger sig i underläge (med flit?)och är en väldigt liten kvinna som är olyckligt kär i Kartel som bara låg med henne för att han måste göra sånt. Lisa kom igen! han är över dig nu, gå vidare god damnit! (Nu kommer det säkert komma fram senare att Kartel och Lisa dejtar men jag bryr mig inte för att man ser att hon vill ha han tusen gånger mer än vad han vill ha henne.)
Bild 2 Här ser vi ju att Spice har kontrollen och man tänker knappt på Kartel. Hon ser cool ut och har inte samma "ta-mg-hårt-nu" blick som Hype uppenbarligen har. Medan Lisa drar i Kartels slips i tron om att han skulle vilja ha henne har Spice sin hand kontrollerande på hans huvud. Som att hon skulle kunna trycka bort han vilken sekund som helst, eller trycka ner han. Även om inte Kartel är ett fan av oralsex kan jag tänka mig att han gör det för Spice, som är snygg. Nu ska jag ladda hem Spice och hylla makten över kvinnorna. Ladies are pimps to.
(Man kan lägga märke till att Kartel har gjort smygreklam för sina kondomer daggaring också)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0