Jag langar livsstatus, hatar och älskar.

Idag tänker jag blogga, bara för att jag inte orkar plugga körkortsteori. Imorgon ska jag gå till körskolan.. Har tappat räkningen på hur många gånger jag har sagt det nu. Idag känner jag mig hatisk, därför ska jag lägga upp lista på saker jag hatar.

Jag hatar
  • Par som förklarar sin kärlek på andra språk än det språket man talar.
  • När människor är stolta över att dom har gett upp saker.
  • När folk inte tränar (vafan liksom?)
  • Fula internetförkortningar.
  • När man lägger upp "Hej-jag-skär-mig-bilder" på bilddagboken.
  • Att man kan skaffa användar namn på Facebook.
  • Att hela Borlänge hypar peace and love fast det är en skitfestival egentligen.
  • Alla jävla festivalöverpriset.
  • När man ska bli sådär "extra galen" bara för att det är festival.
  • När jag känner att jag inte har kontroll över alla situationer.
  • Att jag trodde att min jobbperiod skulle vara längre.
  • Par som inte tycks klara sig utan varandra.
  • Dominerande flickvänner.
  • Dominerande pojkvänner. (jag la upp båda eftersom jag hatar dom på olika sätt)
  • När min mamma pikar mig bara för att hon är mest negativ i hela världen.
  • Att håret slits.
  • Att det är så jävla jobbigt att försöka gå ner i vikt.
  • Att jag inte kan dansa så bra som jag önskar.
  • Att alla i min klass är mycket rikare än mig.
  • Att min familj inte har några kontakter.
  • Söndertrasade strumpbyxor, när det är meningen. Ungefär alla 14 åringar då.
  • Alla särskrivningar på Facebooktest.
  • Att jag ens gör Facebooktest.
  • Sist men inte minst, att jag stör mig på så mycket att jag tror det faktiskt är dåligt för mig.

Så nu har jag hatat klart. Jag måste gå till körskolan imorgon, jag måste göra det. Jag måste också gå till banken. Och ringa ett viktigt samtal. Jag gillar att jag måste göra saker, då känns det som jag är viktig.


En bra låt med Aidonia - In har Belly
Den ligger på Work out rytmen, en rytm som jag verkligen gillar. Den är verkligen dansmysig må jag säga.






Förut gillade jag Vybz Kartel väldigt mycket, fast jag tror nästan att jag gillar Aidonia mer. Han gör ungefär samma stil fast det känns som att han är mer varierande i melodi och jag tycker personligen att hans röst låter bättre. Inte lika bra som Black Rynos röst fast å andra sidan, vilken röst är så snygg egentligen? Om jag någon gång skulle få välja att ha sex med någon bara baserat på rösten (Varför nu det skulle hända?) så skulle jag i alla fall välja Black Ryno. Så om han följer min blogg så vet han det. Fast jag är fortfarande kär i Aidonia.



För dig Travis bryter jag mer än gärna mitt celibat.



Jag är fortfarande i celibat, sjunde månaden tror jag. Jag kunde inte vara mer nöjd, jag tror nästan att jag hatar sex.. Fast det vet jag ju att jag inte gör. Jag har bestämt mig att inte ha en intim relation med någon på ett år. Oavsett vad som händer, eller inte om det skulle komma en snygg kändis. Som Travis McCoy. Fast om inte det händer så är jag fast och nöjd i mitt celibat. Travis är förövrigt världens snyggaste kändis, om inte annat världens snyggaste man. Fan vad snygg han är. Det är bara han som har fått mig att sluta andas en gång när jag såg en bild på han. Herregud

Kommentarer
Postat av: Anonym

# När folk inte tränar (vafan liksom?)



Haha, jag ligger med på hatlistan!

2009-06-23 @ 16:23:01
URL: http://menlost,blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0