Nattsport

Ibland är det sjukt när folk runt omkring dig själv gör slut, så kan jag känna. Jag fick nyss reda på att ett kompispar till mig gjort slut, det berörde mig på ett sätt breakups inte brukar göra. I vanliga fall brukar jag inte bry mig men nu gjorde jag verkligen det, jag som inte ens tror på kärlek..
Egentligen är jag är nöjd med mitt liv i celibat och ensamhet. När jag lyssnar på folk som har förhållandeproblem tänker jag alltid hur skönt det är att vara singel. Vilket gör mig väldigt glad eftersom jag har hittat tillbaka till mig själv igen, det har varit ett tag nu då jag kände att jag gled ifrån min egna åsikter men nu kommer dom tillbaka. Jag skulle egentligen ha bloggat om det men hade varken tid eller ork. Men nu är jag på G igen, som den kärlekshatande pessemisten, det känns riktigt bra. Konstigt nog!
Jag fick jobb idag, skönt.

Jag gillar dubstep, jag gillar inte Mavado så mycket. Fast det här är bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0