Oj det var inte igår!

"En blogg som uppdateras sporadiskt' Jag lever upp till namnet!
Det har hänt väldigt mycket under den sista tiden i gymnasiet, vilket man kanske förstår. Jag fick MVG i dans tillslut, utvecklingen i dansen har jag kanske inte själv märkt av så mycket som det syns i mina betyg. Jag har verkligen kämpat och jag är nöjd med betygen även om jag vet att det inte var ett starkt MVG.
Dans och gestaltning A    G
Dans och gestialning B    VG
Dans och gestalning C    MVG

Produktionen gick väldigt bra och vi fick höra att vi har skrivit historia på Haraldsbo, vi har alltså verkligen satt ribban för dansen! Det känns skönt att jag gick i den bra klass jag gick i och nu är det över! Men men jag har aldrig vart så mycket för sentimentala samtal på min blogg så jag lämnar det.

Nu är det bara att lämna Borlänge och ge mig ut i världen, det känns konstigt att vara fri. Mitt första stopp i livet blir Stockholm, just nu letar jag jobb och bostad men jag tror att det kommer gå rätt bra om man är beredd att starta med rum och telefonförsäljning. Det kan ju bara bli bättre än det, vilket jag hoppas att det också blir.

Jag önskar att jag hade mer i musikväg att komma med men nu har jag varit efter i musiken i sisådär en och en halv månad, något som inom dancehall och reggae kommer ta två månader att återhämta sig ifrån, tur för mig att jag har sommarlov då! Snart är det summerjam som gäller, tror att det är 15 dagar kvar idag! känns sjukt. Jag tror jag har en hatkärlek till Tyskland, jag hatade det när jag var där men ändå är det någonting som drar mig tillbaka. Men nu är det bara att peppa inför summerjam! Jag längtar fruktansvärt mycket, hoppas det finns massa roliga danspartners i dancehalltälten och att det spelas massa bra musik!

Jag måste bara slänga upp en låt med Aidonia som gör så att det kittlas i hela min kropp! Man kan inte sitta still



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0