Thats Amore!

Just nu kollar jag på "Thats amore" på MTV, vet inte om någon någonsin har sett på Tila Tequila men om ni har det kanske ni minns den lille Italienaren som var med, det är iallafall han som ska hitta kärleken.
Jag brukar inte sakna att vara kär men jag skulle inte banga på någon att mysa med speciellt när jag kollar på hur gullig han är, som en burk med mys!
Och jag hatar Kim.. Varför är alla blonderade tjejer med silikon tuttar så jäkla fula? Alltså i ansiktet, dom har ju komplex.
Go Dominico!


Idag hade vi premiär med "Skyll dig själv Alice!" Det gick väldigt bra, förutom några fel som man gjorde, fast det händer alltid. Nu är det bara sex föreställningar kvar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0