Min blogg vaa

Nu sitter jag och söker jobb, det känns bra. Det ska jag göra hela dagen, jag hoppas att jag får ett coolt jobb som jag kan skryta med att ha. Ett jobb där som gör att man blir rik.. En riktigt lyxjobb! Ja det skulle vara något.
Jag skulle nog sätta mig själv i kategorin drömmare, jag älskar att drömma. Det är lite det jag lever av faktist.
Drömma och träna, det är saker jag gillar. Jag borde springa någon mer dag, men jag blir så äcklig. Jag har inget emot svett, tro mig. Men när man blir sådär fruktansvärt anfådd, det är hemskt!
Jag önskar att det fanns en ande i en flaska där ute någonstans. Har ni också lekt med tanken att få tre saker, vad ni vill? Jag har gjort det så många gånger att jag har slutat räkna. Och varje gång jag gör så är det alltid olika saker. Jag skulle nog behöva femtio olika andar för att få det jag vill ha..
En gång när jag och Musa gick på stan sa jag tänk om någon kom fram till dig och sa att du får 10 000 kronor som du måste spendera på onödiga saker (kläder, skor och allt sånt) så tyckte han att jag var dum i huvudet som trodde man kunde spendera 10 000 på en dag. Efter lite eftertanke så insåg vi båda att 20 000 knappt räckte.

Det är sting om typ en månad och jag är fortfarande ett retard i dancehall p.g.a av brist på dator. Min dator hatar mig, den fanns där i typ fyra dagar. Det tråkigaste är att alla videor från Summerjam försvinner..
Det är därför jag inte har skrivit så mycket, jag skriver mest när jag är själv. Speciellt då jag ska göra andra saker som är viktigare, t.ex söka jobb.

Var inne på youtube för en sekund sen, det ser ut som Aidonia dissar både Mavado och Kartel, vilket är väldigt konstigt eftersom M och K inte direkt är bästa vänner. Nu vet man aldrig om youtube har rätt så det är ju inte 100% men det låter verkligen konstigt, jag menar skulle Mavado och Kartel hittat tillbaka till varandra igen? Nej det tror jag inte. Jag har mer koll på portmore empire än alliance men jag vet att M hör mer till Alliance än Portmore så varför skulle han dissa båda då Kartel är ledare av portmore empire?
Dancehallvärlden slutar aldrig underhålla, men vad som en händer står jag alltid på min käreste Aidonias sida. 
He´s the next big thing i tell ya!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0