Poledancing, världens sämsta vafandetnuärintedansiallafall

Idag tänkte jag uppmärksamma poledancing. Enligt mig finns det faktiskt ingenting som i överlag ser så fruktansvärt oskönt ut som just poledancing. För det första har dom ingen teknik, är lite för stolta, noll stil (varför måste 90% av kroppen vara naken? kanske för att man ska kolla på deras muskler istället för dansen) och att många verkar tycka att det är sexigt.  Varför?
Det värsta är folk på youtube som får för sig att göra någon slags nyskapande poledance stil genom att göra till lugna låtar och blanda in typ modern eller vad fan dom håller på med?

Den videon jag tänker lägga upp här är en tjej, eller en jävligt korkad brud som har fått händerna över en av de finaste låtarna som har skapats Sia - Breathe me. En av de få "ballader" jag faktisk gillar. Tro mig många gånger har jag tänkt gjort koreografi till denna låt, men jag tycker den är för bra för att jag någonsin ska leva upp till låtens storhet genom en dans gjord av mig, jag är långt ifrån proffs.
Sen råkar man på youtube se detta, någonstans i hennes värld kan man tydligen göra vacker poledance till denna låt.
För det första så.
  • Måste hon vara halvnaken.
  • Ha så lite uttryck att en sten har mer karisma och det lilla uttryck är inte det minsta vackert då hon bara ser ut som en jävligt uttråkad prostituerad.
  • Knappast är vig.
  • Förlänger aldrig! detta gör mig mest arg. Aldrig någonsin i detta klipp visar hon att hon dansar, bara klänger på en jävla påle, vafan är det för stil? Sen när blev detta sexigt?
Sist men inte minns kan man ju lägga till att hon har fem stjärnor och många fina kommentarer, inte en enda dålig kommentar faktiskt. Jag tror att hon tar bort dom dåliga och att hon skaffar flera använare för att ranka sig själv.

PinkyGlitterBaby
"wow your amazing, your an insperation to keep me going with my pole dancing, your amazinggg!!! i would love to have a body like yours with all the movements, your so flexible! keep it up!! xxx"

PeachPit1080
"ur an excellent dancer! keep it up! =]"



Ibland känns det som att jag bara tappar hoppet på mänskligheten..


Kommentarer
Postat av: crapy

men orka. fyfan vad sämst hon va. hon är så jävla döds-seriös hela tiden. fan vad jag garva

2009-12-03 @ 00:12:25
URL: http://crapy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0