Metro och musik

Saker som jag har hittat i Metro.

Här är en kille som vi kan kalla bitter, en riktigt jävla bitterfitta. Han får mig att lägga ner energi på att vara irriterad på honom för att han är så dryg. Jag kan sätta mina sista korvören på att han är över 70 år och sitter och ruttnar på ett åldershem. Gör han inte det är det något ännu större fel på han.
"Det talas så mycket om jobb. Vad är det för fel på det gamla ordet arbete?"
Alf
Vem fan bryr sig vilket ord man använder, det betyder exakt samma sak! Tjackade du dig genom din skolgång eller Alf?


När man varken vill säga det face to face, telefonsamtal eller sms kan man använda sig av Metros insändarsida "Mattias, jag har varit med någon annan. Någon du känner väl."
Din Jenny


Förövrigt sitter jag och är sentimental på sommaren 08 med denna låt.
Still gettin' shivers from this one!




För när dagen har nått sitt slut och man sitter där, är det ändå inte musiken som får en att må bäst?



..
Andra plats i alla fall

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0