Jag är tråkig nu men snart blir jag kul igen.

Jag vet att det är cirka ett år gammalt och alla har sett det, men jag kollade in mig själv på yearbookyourself.com.
I stunden jag skrev det insåg jag vilken ointressant blogg jag har skaffat, å andra sidan har den kanske aldrig vart rolig? Men det ska bli ändringar på det. Snart bor jag själv och kan spendera mer tid på min kära blogg. Jag kanske vill bli en tjej med högklackat? har gett det mycket tanke, modeblogg nästa? ingen aning, jag har aldrig brytt mig allt för mycket om bloggen. Å andra sidan är jag för tankspridd för en modeblogg. En kombo? Nej. Jag får helt enkelt stanna i min blogg där jag klagar lite, gnäller lite, tänker lite, tänker mycket.


tre

På fredag flyttar jag in i min lägenhet, den är fin. Badrummet är går i orange, vardagsrummet i rosa, grönt, brunt och blått. En salig blandning. Men jag är en jävel på att mixtra färger snyggt ska ni veta. Köket kommer vara i valfri färg, välj själv alltså.
Välkommen på inflyttningsfest om två helgeri början av oktober!
..Kanske ska göra som alla modebloggarna och lotta ut några fribiljetter, jag är trots allt ganska populär.


P.S jag ser trots allt lite snygg ut på bild 1, en riktigt badboy. Jag borde blivit född som kille, I tell ya.


Kommentarer
Postat av: Lars

Du är lite lik Yellowman på första bilden, jag är inte helt säker på att det är en komlimang..

2009-09-23 @ 02:22:18
URL: http://menlost.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0