Crumble like a bloodclaat cookie

Alltså ris.. Ris är det fucking bäst som finns (förutom dans och musik) alltså jag kan typ dö för ris. Mm Mm mmmmm.

Annars tänkte jag bara hypa en låt som säkert är från 2005 (?) detta var nog den första låten jag hörde med bara kartel. Allra första låten är när han featar Missy, men aja som ni ens bryr er. Men ville bara säga att jag saknar bad man trenden lite. Correct me if am wrong men nu släpps det nästan bara gals tune. Så var det inte för några år sen. Jag menar jag äääälskar gals tune men bad man är alltid bad man.
Jag har nämnt det tidigare att jag tycker de är tråkigt att Kartel börjar släppa så mycket ballader, vilket han har börjat slutat med nu också, puh. Men han är såå bra på bad man! Så bra! Ni har säkert hört den men lyssna igen.


Vybz Kartel - Blood run like taxi

"Bad man like me mek blood run like taxi, BULLET IN! left bwoi body fi di copsy"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0