dancedancedancedans

Här har ni några filmer från helgens uppvisning! Ni får bara två stycken idag, ska suga lite mer på dom andra.
Har så mycket idéer till nästa år! Försöker få tag i Kerstin så jag vet vad jag ska ha för kurser, kan ju vara bra att veta.

Om ni är den där typen som vill ha asbra kvalité på filmerna kommer bli besvikna, allt är filmat med mobilkamera. Take it or leave it, aiiit


Dancehall nivå 2.
tråkigt att man typ inte ser någonting i början.




Streetdance 10-13 år.
Jag vill bara säga att den här gruppen är så jävla grym! dom är bara 10 år och vissa har inte ens dansat förut!














Nästa år då. Vad händer? Nästa år vill jag gärna ....
1. Bli dansassisten
2. Bli medlem i någon jävla dansgrupp själv, vart hittar man det liksom????
3. Flytta till något annat land och dansa
4. Ha fler kurser
5. Göra bättre ifrån mig
(Det vill säga att jag är jävligt envis och vill inte ens ha den där uppvisningen som det är varenda termin. Jag vet att många elever vill ha den. Men kan man inte bara få dansa? Det tar så mycket energi med placeringar och alla ska oroa sig för vad dom kan och inte kan och blablabla. Bättre om man bara ha den en gång per år. Då har man plötsligt mycket mer tid. Men om dom vill ha en uppvisning då ska jag göra den bättre nästa termin)
6. Dansa mer själv
7. Träna mer själv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0