Mi dancers dem ah murda

Nu är dansuppvisningen över. Skönt. Tråkigt också, kommer saknar alla mina små barn. Sitter på jobbet och har missbrukat kaffe, är så sjuuukt trött. Fattar itne hur dete var möjligt att jag var med och dansade samtidigt som jag var lärare under tidigare år. Vart kom alla energi ifrån? Börjar jag bli gammal?
Har redan börjat med koreografierna till nästa år, bra att jag är i tid. Tråkigt att jag kommer tröttna på danserna innan terminen har börjat och att jag kommer antagligen byta dans två veckor innan nästa uppvisning. Thats how i roll liksom. Kan inte göra någonting jag inte vill inom dans. Bra Amanda, du är så pedagogisk. Jag schiiter i.


Dancehall nivå 1! tråkigt att inte alla hade scenkläder på sig. Men man kan ju tyvärr inte få allt i livet.




Dancehall nivå 2.
Fick tillsägelse att klä på sig! Jag tycker synd om Kerstin som envisas med att anställa mig och varna mig varje år. Alltså jag kan inte hålla mig. Min teori är att jag har sett för mycket dancehall i mina dagar, jag menar inget är ju för snuskigt. Fast jag visste att jag skulle bli tillsagd. Åh andra sidan så kommer nog man komma ihåg min dans mest på uppvisningen. För att den provcerade mest (?) Jag borde vara tyst och inte snacka om det men alltså win. Jag blir ihåg kommen i alla fall! Jag vill ju sticka ut. Sen struntar jag i om dom tyckte att det var för nasty. So what? kolla in http://www.dancehallreggae.com sedan kan vi börja snacka. Sitter man och kollar på det hela dagarna är min dans rena barnboken. Jag är inte ens arg, jag förstår Kerstin, de är för föräldrar och klart dom kan bli upprörda. No hard feelings.
Dom är förövrigt påklädda på bilden här.
All Cops Are Sexy Motherfuckers!





Filmer kommer senare idag eller på onsdag, dom laddas as i write!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0