Mi nuh tek press!

Winnings riddim MADDDD!!! Alltså sjukt bra rytm, galet! Det ör ju omöjligt att tröttna på dancehall. Okej ibland kan det vara skönt att pausa med reggae, men alltid tillbaka efter några dagar.. Både dans och musik är helt två sjuukt betydande aspekter i mitt liv. Kan få exakt samma känsla av båda.
Vet inte om ni har fått denna känsla någon gång. Senast jag fick denna känsla var när jag var ute i gamla stan när ashman spelade. Det känns liksom som att någonting (i detta fallet musik) är för stort för att förstå, det blir så mycket känslor att man tror att man kommer sprängas. Låter löjligt när jag ska berätta det här, men det är den underbaraste känslan i hela världen.


Winnings riddim!
Folk som dödar denna är nr 1. Mavado! Nr 2. Beenie man! Nr 3. Aidonia! eller wft alla artister dödar denna! Helt galet bra, allt är ju bra. Hur är det möjligt?


















Ni får en bonus som råkar vara den sjukaste låten på championship riddim! Chino dödar allt på denna rytmen. Jag har sett chino live. Jag är nöjd.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0