Tek whe yuhself if yuh nuh want dead

Am ah get serius.
Vet inte varför men Eloquent. Jag älskar Eloquent. Kommer ihåg första gången (2008) som Lars gav mig massa Eloquent låtar, jag fastnade direkt. Så bra, vilken röst. Det är någonting med hans musik som påriktigt rör mig där inte annan musik gör det.
Det här är aslöjligt men de Lars sa till mig när jag fick låtarna var "Synd att han är död för han skulle kunna blivit stor" Och det är så sant att de gör ont i magen! Han skulle kunna gått så jääävla långt med den där rösten. Den bästa låten jag har med han hittar jag dock inte på youtube. Men aja, jag har pratat om det tidigare på in blogg faktiskt. Hur dog han? Han hängde sig själv efter ha skärt halsen på sin flickvän.
Helt sjukt, de får mig verkligen att tappa hoppet på mänskligheten, om man ser bilder så ser han så glad ut.
Haha alltså ursäkta att jag praar som om jag känner han men jag känner själv att jag bryr mig så mycket. Jag vill rädda världen. Jag vill bara ta ett snack med han, varför slängde han bort allt? Hatar när man ser folk slänger bort sin framtid. Talangfulla människor som skiter i eller dör. Jag hatar att man kan dö..
Eloquent - Take it with a smile
Eloquent - Glorify
Hur fan kan ha dödat något? lyssna på texterna. Dom är ju tvärtemot vad som hände typ. Sjukt.
Jag var inne på hans myspace och snodde lite bilder. Tror (antar) att de är hans flickvän i brunt hår. Fattar ni att dom är döda tre månader efter dom där bilderna är tagna? Dom ser ju aslyckliga ut! Vad är detta? Är jag död om tre månader? Tänk om jag dör imorgon?
Han är ju söt ut, han se ut som han är världens helylle, hade han tagit droger när han dödade henne och sig själv? Man hör på andra texter att han var olycklig men så olycklig? Han ler ju! Varför ser han inte ut som ett psyko? HAN SER JU UT SOM VEM SOM HELST GODDAMNIT!!!! varför är världen ond?
Jag tror jag känner så mycket för att jag vill rädda världen men man kan inte rädda dom som inte vill rädda sig själv.
Aslyckliga!
Han må vara dum i huvudet med vila i frid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0