tonite gal ah get slap inna di club!

Igår vart de en spontan utgång i blge. Det var   ...tråkigt. Fast vart jag förvånad? nej. Det är liksom folket som suger och musiken.. För det första är det ingen som dansar (gå från sida till sidan räknas inte som dans) sen är det typ inga folk, alla sitter ner bara. Det är faktiskt okej att sitta ner en helkväll om man är på sture p och beställer helrör för då är det ändå den livsstilen. Inte för att jag någonsin skulle göra det, fast det är också okej att sitta ner en helkväll om man är på söder och chillar. Men när man är på en klubb ska man dansa. Annars ser det tråkigt? Why should people not be dancin' at a dance?
Men jag och Amanda housade* och körde hårt. Varför ska man give a shit när man kan gå skurk på dom!


Mina air max, numera obligatoriskt varje dag.

















*housade som i att stå och jacka till house-musik. Ni som vet vem jag är borde veta att jag är helt handikappad på alla dansstilar förutom dancehall och afrikansk. Sen modern ibland, men man kan ju knappast göra ett golvstycke i klubben. 







Bästa låten just nu! nästan förutom alla dom där andra bra låtarna. Men bra är den!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0