blod, svett och whatevah

Idag vare första uppvisningen! de gick bra! Fast tror ärligt att jag blir mer nervös än mina grupper!! haha, jag sitter där och kallsvettas med en puls i 180 liksom. Den bästa känslan är när man får se sina egna danser bli gjorda, de är så coolt. Jag är som en stolt förälder. Stod med tårar i ögonen idag. Fan vad jag älskar dans.!
Filmer får ni imorgon, för exclusive att lägga ut nu liksom.
Här får ni lite bilder i alla fall!

Jag och mina minsta! gangsta rock i tell YA!



Mina västafrikanos













Fick lov att ta en bild efter min klass med Seko hos urkraft. Blir aldrig så svettig som där. Älskar livetrummisar, älskar dans, älskar känslan. Men framförallt älskar jag dansarna! I alla andra dansstilarna ska alla vara bitch, förutom i afrikansk. Det är så bra stämning. Man blir riktigt glad när man går därifrån. Riktigt glad. Sådär glad man bara kan bli av dans, eller en riktigt bra låt. Fast mest av dans.
Jag känner mig förutom typ bitchigast där. Haha, utåt sätt skulle jag säga att jag ser nog ganska blyg ut, förutom när jag dansar då. 100% always. Men i sinnet, jag har en riktig vinnarskalle. Ser jag någon som jag tycker är bra ger jag så mycket för att försöka vara bättre än den personen. Kanske därför jag tar dans snabbt. Klarar inte av att någon är bättre än mig, även fast jag vet att det aldrig kommer vara så.
Det som är jobbigt med dans är att man aldrig kan vara nöjd. Då kan man lika gärna sluta. Eller jag tycker inte ens det är jobbigt. ibland kanske om man tänker på det så. Men jag kommer aldrig sluta, kommer aldrig bli nöjd och kommer aldrig sluta älska att dansa. Att man kan ha den kontrollen över kroppen som dans ger en. Den energin man får tillbaka. När man har en dans och bara kör, det finns inget INGET på denna jord som är bättre än den känslan. Vet inte ens hur jag ska förklara det. Men ni som fattar är de enda som är värda att förstå också.
100% alltid.


ser ni vad jag har för bh eller?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0