Aidonia och afro

Nu tänkte jag lägga upp en video som varken är ny för mig eller ny för youtube, men kanske ny för er. Hursomhelst så är den värd en plats i min blogg. Den innehåller nämligen några av de få saker jag uppskattar här i livet (Syniskt men det passar bra) den innehåller afro och Aidonia. Alla dessa personer som känner mig sedan tidigare vet att detta är två oerhörda svagheter från min sida och bättre blir dom i kombination. För det första kan jag ju fråga hur man kan ha en sådan sexig röst? Jag vet att jag låter skitlöjlig men påriktigt, ingen på denna klot kan vinna på Aidonias pipa och dont even get me started på skrattet, herregud. Jag har sagt det förut men jag säger det igen mm mm mm(!)
Jag önskar att det fanns lite flera nya låtar med Aidonia. I en intervju tidigt 2009 sa han att han skulle släppa en skivan i slutet samma år, men som jag förutspådde då så skulle den vara sen eftersom dancehallartister har en tendens att vara sena med deras skivor. Bara skivor dock, dissar dom släppps hit och dit varannan vecka. Fast jag har oerhört dålig koll på detta p.g.a tids och databrist, SKÄMS

Här har ni, njut.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0