Einstein - Mek she please

För övrigt tänkte jag berätta om den här låten som jag har i min ensamhet hypat de senaste månaderna, nu tänkte jag dela med mig. Jag lovar och vet jag ska inte dröja så länge och hypa saker på min blogg först!
Om Sofia ser det här inlägget tillägnar jag denna låt speciellt till henne.




Varför man älskar dancehall är den enkla anledningen att dom inte smyger runt som hiphop, dom säger det dom vill och skiter i resten. I hiphop är det mer "lickin on my lollipop" men i dancehall är det "sucking my cock" Det är härligt att lyssna på något som inte bryr sig. lol


enjoy

Kommentarer
Postat av: Sofia Nilsson

HAHAHA! Jag sänkte volymen avsevärt när mamma kom in i rummet!

2010-02-18 @ 08:37:00
Postat av: Stephanie

Herregud Amanda! jag rodnar.. vet du hur sällan jag rodnar?!

2010-02-18 @ 09:42:46
URL: http://meurr.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0