Ett recept från ingenstans

För ovanlighetens skull tänkte jag droppa ett nyttigt recept som jag har nallat från vår bantningsbok på jobbet. Tänkte göra det lite ibland för recepten verkar så goda.. Snacka om blogg utan inriktning, min blogg liknar mig för mycket snart. Virrig utan röd tråd, snart kommer min blogg börja slå sig och ramla. Då är vi exakta kopior.
Bra men läs det här receptet och testa det så kommer jag också försöka testa då min budget tillåter


Pasta vitlök & citron med grillad kyckling

2 tsk olivolja
2 vitlöksklyftor
Röd chili
Fullkornspasta penne
Citron
Parmesanost
Gröna bönor
Kyckling

Värm 2 tsk olivolja i en liten stekpanna.
Lägg till 2st hackade vitlöksklyftor och ¼ röd chilipeppar.
När det blir väldoftande lägg till ¾ kokad penne fullkornspasta och juice från ½ citron .
Blanda hela kombinationen och garnera med 2 matskedar parmesanost.
Servera med 100g grillad kyckling och 1 dl ångkokade gröna bönor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0