Sizzla - The world

På riktigt, den här låten är knappast ny men det är den bästa låten Sizzla har gjort tror jag. Jag blir helt varm i hela kroppen när jag hör den, det är som att den tar min själ och tar ett varv runt moder jord varje gång. Ja jag simmar verkligen med delfiner när jag hör denna. Fattar ni hur bra den är då? Den har tillochmed grön såndär youtubefärg för att jag ska utmärka hur speciell den är!






 


Iförrgår fick jag reda på att Blak ryno lämnar portmore empire, bra tycker jag eftersom han börjar bli riktigt, riktigt bra! Kartel gå ner sig musikmässigt och alla som blir bra lämnar portmore. Förutom Liza Hype, hon blev utkastad .. Vilket fortfarande får mig och undra vad Kartel såg hos henne eller vad hon hade för hemlighet om Kartel som fick henne att stanna tills 2010. Kartel kanske är batty? haha
Nej men påriktigt, tänk nu om Liza Hype kom på han med en man och hotat han att om han inte tar med hennes autotunade "sångpipa" i portmore under 1 1/2 år så berättar hon för alla. Världens bästa konspirationsteori

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0