Uppdatetion

Jag tror det var någon gång igår eller idag när jag vaknade som jag kände mig vuxen. Jättekonstig känsla egentligen. Nu har min seriösa sparning till Gambia om en månad börjat, men störst sannolikhet åker jag den 7 april och kommer hem 12 juni. Så två och en halv månad ungefär kommer jag vara där. Från tisdag nästa vecka ska jag jobba varje dag tills jag åker, förutom då jag ska hälsa på min familj och vänner. Jag saknar min mamma och kommer antagligen dö av mammasjuka i Gambia.
Skönt att vara någonstans där man har garanterad värme i alla fall, men jag kommer sakna våren. Våren är alltid den bästa årstiden. Också kommer jag saknar mina vänner väldigt mycket. Men alla får hälsa på, dock är det ingen som vill än. Sen någon gång i allt ska jag hinna till summerjam. Det måste jag, det är 25 års jubileum och Mr.Vegas kommer dit.




Musa är sjuk men ska fortfarande göra armhävnngar hela tiden, jag hotar med att han inte ska få pepsi, det funkar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0