Nyårslöften och coola människor

Jag ska väl också ta och blogga om det nya året. Nytt år, nya möjligheter. Alltid känns det så skönt på något sätt med ett nytt år. Iår ska det verkligen bli ett nytt år för mig! Jag ska bli en bättre mer ansvarsfull människa. Det är ett av mina nyårslöften. När jag tänker över mitt liv så tror jag att jag är en rätt kass människa eller en riktig medelmåtta i alla fall. Iår vill jag bli lite färggrannare, lite ansvarsfullare, lite mer omtyckt och coolare helt enkelt. Jag är vill vara en cooling iår. Jobba på ett fränt ställe och göra coola grejer. Vad det nu skulle vara i för sig.

Vad gör alla coola människor? Till exempel folk som jobbar på Monki eller American Apparel, dom som bara står där och när man ser dom vill man knappt fråga om hjälp. Vad skämtar dom om på lunchen, eller äter dom kanske själva? Plankar dom eller inte? Vart hittar dom alla sina kläder? Och sist men inte minst, hur betedde dom sig på arbetsintervjun? Det brukar jag alltid undra när jag ser dom, undra vad dom sa på arbetsintervjun..


Nej nu är det nog filosoferat om coolhet, jag ska spela Sims!

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag fattar inte vfr alla har börjat spela Sims igen. Orres flickvänn och hennes kompis gjorde det, du gör det och jag låna ut min systers Sims till en kompis. luktar nytt inlägg för min del..

2010-01-14 @ 01:11:45
URL: http://crapy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0