Glad midsommar wohoo

Glad midsommar till hela bunten! Idag ska jag hem till min käre far och nu sitter jag och väntar på att tiden ska gå, därav detta helt värdelösa inlägg.
Häromdagen kände jag verkligen att om jag köpte en trisslott skulle jag vinna. Känslan av att vinsten skulle komma till mig var så stark att jag gick in på Ica och köpte mig en trisslott.  Jag förlorade

sen insåg jag att det är det dom tjänar pengar på..



Sen för att inlägget inte ska bli så värdelöst som planerat slänger jag in lite bilder från den senaste veckan och en från Gambia.




Jag och majsan på skrubben



Chillar på marken eftersom Maya skulle envisas med att vänta på postbilen.



Skönt parkhäng. Sånt som vi svennebananer gillar



Glad bebis och en kattig kille


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0