Jag lever upp till min bloggunderskrift i alla fall.

Har kommit hem från Gambia för ungefär en vecka sen.. Klyshigt nog klev jag av planet med en hel del mer vetskap i bagaget än vad jag hade när jag steg på planet sisådär tre månader tidigare. Vissa saker förstår man nog inte för än man har sett det med egna ögon, men det får nämnas i något annat inlägg.. Det enda som var tråkigt var ju att jag lyckades missa Elephant man, Aidonia och Ward 21 under tiden jag var borta. De sistnämnda har jag sett en gång men ni som känner mig vet att jag skulle kanske kunna döda för att se både the energi god och sexigaste dancehallartisten som någon gång satt sin fot på denna jord. Men som sagt Elephant har vart här mer än en gång och Aidonia blir bara större och större så jag får nog chansen igen ska ni se. Och går allt som det ska får man i alla fall se Mavado och Busy på uppsala (även om jag har försökt bojkotta den festivalen i några år nu)
Summerjam blev i slutändan för dyrt att åka till när det resterande i fickorna knappt räcker till kaksmulor.. Ingen Shabba ranks, tanken gör mig ledsen.

Men det ska jag inte prata om nu. Får bli någon annan gång då jag känner att tiden inte är så knapp. Går rakt på sak, surfade runt på youtube och hitta några schyssta danser, tråkigt att dom lyckades stava Beenie man fel (Beanie man) men annars helt okej.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0