King of the dancehall, bra dag och dåliga sl

Senaste veckan har jag haft flyt. Ska till en jobbintervju denna fredag som servitör som är ett dagjobb, perfekt för mig som mest jobbar kväll. Hade min första lektion i Akalla i västafrikansk/dancehall dans och det gick jättebra, sjukt kul!! Just nu förutom att skriva här solar jag och peppar inför *trumvirvel* BEENIE MAN!!! OMGOMGOMG FREAKING KING OF THE DANCEHALL OMG! ja jag är lite nöjd och kommer kanske dö ikväll. Fattar ni att den mannen är typ 40 år? snygg är han..
En tråkig sak är att SL kontrollanterna tog mig efter ett halvår av plankandes, så nu är det ännu tommare i mina kaksmulefickor när man drog på sig en fucking böter på 1200 kr. Hur dåliga är sl-vakterna det är typ failade securutasvakter som är för tjocka för att springa. Som tur var har man en underbar vän där som alltid ställer upp- Evelina Jallow! Jag ringde till henne och beklaga mig och senare ringer hon och säger att hon kan hjälpa mig och betala, alltså på riktigt blev jag tårögd. Finare människa får man leta efter. Big up!



Welcome the king of the dancehall är det enda jag ska säga.






... sen kan jag lägga till att jag ska fan kämpa för en bild med binkan ikväll


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0