Aidonia, igen

Fanfanfan hur sexig är inte Aidonia? på riktigt, han är mitt free card. Jag vet inte riktigt vad jag ska tycka om den här låten, gillar inte tjejen som sjunger. Men när han viskar och låter sådär sexig så har jag nu suttit och skrikit tjejskrik och nu är jag generad. Det värsta är att jag inte skämtar. Jag fläktar mitt ansikte, på det ocoola viset, det där helt osofta med båda händerna inte det coola med en. Det bästa i låten är när han säger lip efter 2:14 min, fast hela den versen är sick och dont even get me started på slutet "Roll your body right next to mine" JA JA JAAAAA! (även om det inte är Aidonia som sjunger det så kan man låtsas att han säger det till mig)
Den är så slownastysexylovingsong.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0