Ett dramatiskt inlägg om att beställa kläder

Idag när jag satt i mina tankars inre kom jag på att jag måste ringa till och kolla mina drömmars bikini fanns, den fanns men i storlek trettiofyra. En typisk trettiofyra ska man ha mått på 80 runt bysten, inte för att jag faktiskt trodde att jag skulle vara en typisk trettiofyra men jag ligger på 87 cm. Det är helt seriöst sju centimetrar, men vadå sju cm klarar jag(…) Jag jobbar ju ändå på ett bantningsgym. Får bara träna stenhårt i de sista tre veckorna så droppar de där centrimetrarna som vatten. Man kan alltid drömm, eller får jag tejpa tuttarna varje gång jag ska ha den, man ha den det ska jag! I all press sa hon att jag måste beställa något annat från sidan för att gränsen låg på 190 :- så jag beställde en vit bikini i all hast.Det var nog mest för att det var gulddetalj på den, nu när jag tänker efter fanns den i rosa också. Vilken plötslig beslutångest jag fick + att jag har en bikiunderdel samtidigt som jag har 6 överdelar. Konstigt eftersom min rumpa är snyggare än mina tuttar.. Haha jag kanske måste kompensera mina fula tuttar med snygga bikinitoppar. Psykologi

Jag måste komma upp med något roligare ämne att prata om här, fast det händer ju inget i mitt liv. Förutom att jag har för mycket att göra, fast inga saker som är värda att nämna. Jag tror att det är för min stilkris som jag försöker hävda mig med bikinitoppar, mest för att övertala mig själv att jag skulle ha lite känsla.

 Min stil?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0