I-land

Denna vecka får ni inget recept eftersom det kommer vara biff i det och kan inte jag äta det ska inte ni heller. Anledningen till detta är att de gamla tanterna på gymmet började fråga när de skulle komma annat än kyckling i maträtterna..
Det är en sak jag funderat över mycket den senaste tiden. Det är min klädstil, jag har ju som sagt ingen som helst stil och skulle gärna vilja skaffa mig en. Men varje gång jag är ute och handlar så blir det något här och där som jag tycker är snyggt, vilket nu har slutat upp i miljarder plagg som inte passar till varandra. Jag skulle vilja ha en american apparel stil för dom är ju stört snygga kläder, men ibland känns det lite för "mycket" ibland skulle jag vilja ja en riktig modebloggar stil och sen kommer det in någon slags bohem där. Inte okej. Jag skulle vilja hitta min stil och följa den så att jag inte står där varje morgon med fem väskor kläder men ack inget att använda.

Kommentarer
Postat av: hannabolas mamma

Hejsan!



Du är redan underbar som du är,du har en skön stil ändra inte på den,för då vore du inte Amanda med stort A!

2010-03-09 @ 20:48:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0