Snygga saker

Hur snygga är inte tjejerna i king of the dancehall videon? Det här är riktig snygg dancehalldans, inte som allt det nyare där folk gör samma moves hela tiden, dutty wine, spagat-ner-på-golvet-dutty-wine eller stå på huvudet. Det var väl snyggt första gången men nu får man faktiskt komma på med något nytt.

Varje gång jag ser den här videon bli jag så avis, dom är så jäkla bra och sjukt snygga. I wish


På tal om snyggt ska ni får se den snyggaste bikinin i världshistorien, på riktigt! jag dör lite varje gång jag ser den. Jag får ett sug i magen, jesus. Tror inte att den kommer ut innan juni, vilket betyder efter min resa till Gambia.

Idag lämnade jag min Musa på Arlanda.. Det kommer kännas så tomt utan honom, speciellt eftersom vi alltid är med varandra och då menar jag jämt, jämt, jämt. Det har inte hunnit känts så tomt än och jag grät inte så mycket, bara lite. Vi kom överens innan att vi skulle vara glada och försökte hålla humören uppe. Vi ska bara vara ifrån varandra i tre veckor men det känns så långt. Just nu är jag hos Anna, det känns bättre att vara med någon för då kan jag fortfarande tänka att vi kommer mötas på tunnelbanan senare. Men jag är glad för hans skull eftersom han ska träffa sin familj.
Här är han, min Musa!


Kommentarer
Postat av: Kia

OOH! Vart köper man den där bikinin?

2010-03-16 @ 21:03:46
Postat av: Amanda

På h&m konstigt nog, den kostar bara 129:- sjukt bra, sjukt tråkigt att den kommer i juni..

2010-03-17 @ 01:55:09
Postat av: Anonym

Men, går det inte att beställa ur HMkatalogen då? :O

2010-03-17 @ 10:22:18
URL: http://hannabola.blogg.se/
Postat av: Lina

Vad söt du är!

2010-03-19 @ 11:34:26
URL: http://mortificare.blogg.se/
Postat av: Amanda

Varför är jag söt? Du vet väl att det inte är jag på bilden? ;)

2010-03-19 @ 13:22:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0