bra shit....................

Här är exempel på saker jag gillar att göra när jag bor i Alvik, där det varken finns TV eller internet. Vad gör man? själv klart gör man AK ova di wall. den här dansen koreograferade jag noggrant i ungefär tre veckor, its the best i can do. Nej, fast jag kan ju ärligt inte säga att det är fult för att de är typ det här jag gör på mina danslektioner. Lol im so handsome..







"Mek mi tump up yuh pussy like punching bag, Wah beat it like a child whey do something bad" -Aidonia

Kommentarer
Postat av: Elina

lägger till i favoriter Hahaha fan va nice :D

2010-11-07 @ 21:21:33
URL: http://fiskelina.blogg.se/
Postat av: elin danielsson

hahahahahaha !! du är för skön :D

2010-11-07 @ 21:48:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0