Dash it weh!

Ville bara säga att de här måste ju vara en av Busys bästa låtar, den är helt sjukt bra!

"Nuh fi hide from the sun cuz gangsta nuh bleach, no"



halkade in lite på gamla sting videos från när mavado och kartel höll på. Ni som vet något om clashen så "sprang" ju mavado från scenen. Ni vet allt "barber bwoi dont run" men hörde just skönaste dissen från kartel

"I think on monday mavado ah start train with Usain yuh know, thats why nike did link him before cuz the running shoes, seh they have a new spikes named gully nike"
haha gully nike!
Fast egentligen gillar jag ju knappt kartel även om han får till det ibland. Han släpper ju bara balader now ah days + att han fick lite storhetsvansinne och gav sig på bounty "the warlord" killer på sting 2009. Påtal om Sting, fan vad jag har kollat på sting den här veckan. Började bara sen glider jag över de här. Om man kollar på sting vet man att man får typ bästa konserten från artisten, jag menar alla fucking tear it up på sting. De artister som jag har sett live som vart på sting är inte ens en tiondel så bra när jag sett dom, även fast dom var bra. Slänger upp clashen nu sen kan ni också hitta lite eyecandy AKA aidonia där. Värt att se de bara för det. När kollade på liveuppträdandet med Malin i veckan fick hon se mig typ gråta och hålla en kudde efteråt för att Aidonia inte var hemma hos mig.. Japp, thats how i roll.

Varför måste sverige vara så jävla säkert land så man inte får ta med sig spraycans på konserter? De ser ju fucking awesome.
Sen lite gunshots på de. Där här du dancehall på ett silverfat!
Alltså de här är ju anledningen til' that I aint never ever gonna leave dancehall! never fuck no



Tror de är dags att studera lite vad som händer iår. Det börjar ju bli dags!



"My pussy so tight its squeezing me, thats why my boyfriend aint leavin me" - Lady Saw

Kommentarer
Postat av: thrilla

detta sting kmr bli mkt intressant

kartel har vänt upp och ner på hela dancehall scenen 2010. 2010 har varit Portmore's år. str8.

mavado har släppt feta låtar men after all så är han sneppet bättre.

aidonia ska bli fett kul att se clash. han är snabb i käften men är han nåt på clashing?????

aidonia är tung, men är väldigt enformig enligt mej... bounty kmr fortf hålla fanan högt all respekt till han...

2010-11-09 @ 00:15:09
Postat av: Creator of le bloog

Kommer de verkligen de? Jag tycker ingenting händer sedan sting 2008, kanske blev lite bortskämd. Men Kartel har ju bara vänt den för att han är bitch, fast i för sig är de som krävs. De är roligt också med någon som skakar om lite.

Alltså grejen med aidonia är att han kanske inte ens kommer hamna i clash (?) tycker inte direkt han har gett sig efter någon utan han chillar mest och gör sin egen grej, typ som elephant..

Pz

2010-11-09 @ 12:08:17
URL: http://amandand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0